Általános szerződési feltételek

  • Home
  • Általános szerződési feltételek

www.cucinadiraffaello.hu címen működtetett webáruházon keresztül történő vásárlásokra vonatkozóan

Megrendelők által a www.cucinadiraffaello.hu címen működtetett webáruházban kialakított rendelés feladási felületen az alábbiakban meghatározott lépések elvégzésével feladott megrendelésekre vonatkozóan elektronikus úton kötött szerződés jön létre Megrendelő, és a megrendelést fogadó Cucina Di Raffaello étterem közt, melynek folyamatát az alábbiakban közzétett Általános Szerződési Feltételek pontjaiban írtak szabályozzák.

I. Webáruház adatai:

A www.cucinadiraffaello.hu webáruház üzemeltetője a Grappolini Ungheria Kft.

Székhely: 1113 Budapest, Vincellér utca 47-. fszt.
Telephely: 1113 Budapest, Vincellér utca 47-. fszt.
Adószám: 22761703-2-43
Bejegyző hatóság: Fővárosi Cégbíróság
Ügyfélszolgálat:
telefonon: az adott étterem telefonszámán
e-mail: info@daraffaello.hu

II. A megrendeléssel létrejövő elektronikus szerződéskötés lépései

II.1. A megrendelni kívánt termék/termékek kiválasztása:
a webáruházban az ‘Házhozszállítás’ menüpontra kattintva érhető el a termékválaszték. A megjelenített terméklistából kiválasztott termék/termékek megrendelése képezi a Megrendelő, és az üzemeltető közt létrejövő elektronikus szerződés tárgyát. A termékek vételárai tartalmazzák az általános forgalmi adót, és a csomagolást. A megjelenített terméklistáról kiválasztott, a kosárba kerülő termékek neve mellett találhatók az árak. A termékekről a képek illusztráció céllal kerülnek bemutatásra, nem feltétlen az egyezőség a valós termékek képével.

II.2. Megrendelés, a fizetési mód és eszköz kiválasztása, rendelés elküldése:
a kosár tartalmának kívánt összeállítása után a ‘Pénztár’ felületen van lehetőség a fizetési mód kiválasztására. A megrendelésre kerülő termék/termékek fizetésére több mód adott a Megrendelő részére, amik közül a megrendelés elküldése előtt választhat a Megrendelő. A webáruházban lehetőség van elektronikus úton bankkártyával (Mastercard, Maestro, VISA, American Express), vagy e-pénztárcával (Barion) történő fizetési tranzakcióra. Elektronikus úton történő fizetés esetén az esetleges törzsvendég kedvezmény érvényesítésére nincs lehetőség. A bankkártyával, vagy az e-pénztárcával történő fizetésre vonatkozó tájékoztató itt érhető el: www.barion.com/hu/. A kiszállításra megjelölt helyszínen készpénzzel, valamint étkezési utalványal lehet fizetni. A fizetési mód kiválasztását követően a ‘Megrendelés elküldése’ gombra kattintva történik a megrendelés elküldése.

II.3. Megrendelés visszaigazolása:
Üzemeltető a megrendelés megérkezését elektronikus úton legkésőbb 10 percen belül visszaigazolja. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a megérkezettnek, amikor az üzemeltető, és a Megrendelő számára is egyaránt hozzáférhetővé válik. Amennyiben visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 10 percen belül nem érkezik, Megrendelő az info@daraffaello.hu email címen, vagy az étterem telefonszámán érdeklődhet megrendelésének állapotáról.

II.4. A megrendelt termék/termékek kiszállítása:
a rendelésben leadott tételek a futár által történő kiszállítással kerülnek kézbesítésre. A kiszállítás átlagosan a megrendelés visszaigazolását követő 50 percen belül történik, azonban a Felhasználó a megrendelés napján előre megjelölt időpontra is kérheti a kiszállítást.

II.5. A megrendelt terméket/termékeket lemondása:
kizárólag a rendelés feladásától számított 5 percen belül van lehetősége Megrendelőnek a lemondásra, amit vagy személyesen tehet meg az étterem telefonszámán, vagy írásban az info@daraffaello.hu email címen.

II.6. Az adatbeviteli hibák megrendelés feladását megelőző azonosításához és kijavításához biztosított eszközök:
a “Kosár” tartalma a rendelés elküldése előtt bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető, a személyes adatok bármikor változtathatóak.

II.7. Írásbeliség:
a megrendeléssel, visszaigazolással és a végszámlával létrejövő szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt üzemeltető nem iktatja, a későbbiekben nem lesz hozzáférhető.

III. Problémák, reklamáció

A megrendelés teljesítésével kapcsolatos bármely problémát, reklamációt Megrendelő az alábbi ügyfélszolgálati elérhetőségeken tud jelezni:

e-mail: info@daraffaello.hu
telefon: az étterem telefonszámán jelezhető a reklamáció

Bankkártyával előre kiegyenlített megrendeléssel kapcsolatos panasz, reklamáció esetén a megrendelt áru ellenékének visszafizetése a bankkártyás fizetés szabályai szerint történik.

Az étterem szolgáltatásaival kapcsolatos fogyasztói panasz esetén a fogyasztók a lakóhelyük szerinti járási hivatalokhoz fordulhatnak fogyasztóvédelmi bejelentéseikkel, amelyek listája a következő elérhetőségen van nyilvántartva: http://jarasinfo.gov.hu/

Kelt:
Budapest, 2017. március 1.